Hvordan sette på autosvar på eposten din

Autosvar på epost er kun tilgjengelig på Web30 og Web50 pakkene våre.

Slik skrur du på ett autosvar for en eller flere kontoer.

Steg 1:

Log på kontrollpanelet ditt.

Steg 2:

Trykk på "Automatiske Svarere" knappen

Automatisk svar knapp

Steg 3:

Trykk på "Legg til automatisk svarer"

legge til autosvar

Steg 4:

Fyll ut informasjon om det automatiske svaret. 

Tegnsett:  La det stå "utf-8"

Intervall: 24

E-post: Det som står foran @ i epostadressen din

Domene:  La ditt domenenavn stå

Fra: Skriv navnet ditt eller bedriften sitt navn

Emne:  Fyll ut hva emne i epost skal være (Jeg er på ferie f.eks)

Brødtekst: Innholdet i det automatiske svaret (Jeg er tilbake fra ferie i august f.eks)

Start/Stopp: Datoen hvor du vil at autosvar skal virke, ferieperioden din f.eks.

 

Steg 5:

Trykk Opprett

Opprett autosvar

fraværsmelding, out of office, automatisk

Relaterte artikler

Generelle epost innstillinger

Epost innstillinger generelt Alle enheter, PC, Mac, alle telefoner og nettbrett, benytter den...

Hva er POP3?

Hente epost fra mailserver med pop3  POP3 er en av to  måter (protokoller) å hente epost fra...

Hva er IMAP?

IMAP er en måte å hente epost på IMAP er en av 2 måter å hente epost på.  Den andre er POP3.Når...

Servernavnet eposttrafikk

Servernavnet for inn og utgående epost? Inn (POP3 eller IMAP) og utgående (SMTP) tjenernavn for...

Hva er SMTP?

SMTP er funksjonen som sender epost SMTP innstillinger er synonyme med utgående...