Slik kommer du i gang med Office eller Exchange produktet ditt

Du har akkurat kjøpt ett Office produkt som Office Standard eller en Exchange epost.

Du må så fortelle oss litt om brukerne av tjenesten hos deg slik at vi kan lage kontoen for deg, knytte det til domenenavnet ditt og gjøre alt klart.

Steg 1:

Logg inn i kundewebben.

Steg 2:

Trykk på "Kom i gang med Exchange Epost" uansett hva slags Office produkt du har kjøpt. 

Legge til Exchange bruker

Steg 3:

Her er en liste over dine kjøpte lisenser.  Fyll ut alle feltene for alle lisensene.  Pass på å få riktig bruker på riktig lisens hvis du har flere.

NB:  Husk å trykke "Lagre".

Registrere Office bruker

Steg 4:

Da har vi fått den informasjonen vi trenger og starter med oppretting av brukerne dine.  Du vil få en ny epost når det er klart med videre instruksjoner for hvordan ta i bruk kontoene dine.

Relaterte artikler

Bestille flere Office eller Exchange lisenser

Slik bestiller du flere Office eller Exchange lisenser Hvis du finner ut at du trenger flere...

Bestille nytt Office eller Exchange produkt

Slik bestiller du ett nytt Office eller Exchange produkt Hvis du trenger flere lisenser til ett...

Hvordan endre Exchange passord

Hvordan endre passord på Exchange Online Alle eposter levert av Exchange Online får sine passord...

Hva er Exchange Online

Hva er Exchange Online Exchange Online er en profesjonell epostløsning levert i samarbeid med...

Hvordan logge på Exchange Online webmail

Hvordan logge på Exchange Online Webmail Outlook.com er din portal for webmail løsningen Steg...