Kontakt oss

De aller fleste spørsmål er besvart i våre supportartikler

Før du kontakter oss med spørsmål om bruk av våre tjenester ber vi deg søke i våre supportartikler. De aller fleste spørsmål, og problemstillinger er omtalt og forklart der. Bruk søkefeltet under og finn svar på ditt spørsmål, eller gå direkte til support kategorioversikt.

 

Søk etter løsning på ditt spørsmål her


Opprett support melding


Klikk og send inn ditt spørsmål. Saksnummer tildeles alle henvendelser for enklere oppfølging og bedre oversikt.


Her er svar på et utvalg aktuelle spørsmål



Svar på din henvendelse

Hverdag

I kontortiden hverdager mellom 08:00 og 16:00 blir alle supporthenvendelser normalt besvart innen en time. Alle øvrige supporthenvendelser blir besvart innen 24 timer på hverdager. Vi har telefontid mellom 0900 og 1500. Ring oss på 33345435. Vi vil alltid fosøke å ringe tilbake om vi ikke skulle kunne betjene din samtale når du ringer.

Helger og helligdager

I helger og offisielle fridager overvåkes supportsaker i intervaller mellom 08:00 og 24:00 - I helger, røde dager, er det kun konkrete feil som blir supportbehandlet. Øvrige supporthenvendelser behandles fortløpende første påfølgende virkedag.

 


* Alle tjenester vi leverer døgnovervåkes 24/7 og meldinger sendes til vakthavende konsulent umiddelbart ved driftsavbrudd.