Finn svar i supportartikler
Før du kontakter oss med spørsmål om bruk av våre tjenester ber vi deg søke i våre supportartikler. De aller fleste spørsmål, og problemstillinger er omtalt og forklart der. Bruk søkefeltet under og finn svar på ditt spørsmål.
Søk etter løsning på ditt spørsmål her
Her finner du linker til alle supportartikler. Linkene er sortert etter emne. Gå til kategorioversikt
Behøver du hjelp? Kontakt vår support på [email protected]
Klikk og send inn ditt spørsmål.
Saksnummer/ticket tildeles alle henvendelser for enklere oppfølging og bedre oversikt.
Her er svar på et utvalg aktuelle spørsmål
Svartid kundeservice
Hverdag
I kontortiden hverdager mellom 08:00 og 16:00 blir alle supporthenvendelser normalt besvart innen en time. Alle øvrige supporthenvendelser blir besvart innen 24 timer på hverdager. Vi har telefontid mellom 0900 og 1500. Ring oss på 33345435. Vi vil alltid fosøke å ringe tilbake om vi ikke skulle kunne betjene din samtale når du ringer.
Helger og helligdager
I helger og offisielle fridager overvåkes supportsaker i intervaller mellom 08:00 og 24:00 - I helger, røde dager, er det kun konkrete feil som blir supportbehandlet. Øvrige supporthenvendelser behandles fortløpende første påfølgende virkedag.
Døgnovervåkning
Alle tjenester vi leverer døgnovervåkes 24/7 og meldinger sendes til vakthavende konsulent umiddelbart ved driftsavbrudd. Vi er uansett takknemlige om du informerer oss om evt. feil med våre systemer. Bruk link til kontaktskjema over. Sjekk eventuellt også driftsmeldinger før du melder inn feil.