Hvordan sjekke om faktura er betalt?

betalt 2I din kundeweb kan du logge på å sjekke om din faktura er registrert betalt. Velykket betaling  med kredittkort eller Vipps vil merke faktura som betalt  i kundewebben etter ca 10  min. Betaling utført i nettbank med bruk av kidnummeret innen klokken 15:00 vil merke faktura som betalt i kundewebben påfølgende virkedag etter klokken 13:00 etter vellykket betaling.  Merk da at betaling gjennomført fredag med nettbank, normalt ikke vil være registrert før mandag.

Slik sjekker du om faktura er registrert betalt

Steg 1:
Først logger du inn i kundewebben ved å gå til  https://www.domene.no/login/ , Logg inn med epostadressen din som brukernavn og det passord du selv valgte ved registrering av din konto.  (Hvordan logge inn i kundewebben.)

Steg 2:
Trykk på "Valg" og "Vis fakturaer" i hovedmenyen.

En liste med dine fakturaer vil da vises på skjermen. Kolonnen til høyre viser status på fakturaen. Er fakturaen betalt vil denne vises som "Betalt" med grønn skrift. Er den ikke betalt vil det vises med teksten "Ikke betalt" med rød skrift. Er faktura kreditert vil der står "kreditert" med grå skrift.

For å se hvilke tjenester fakturaen gjelder er det bare å klikke på den faktura du vil sjekke.

Stikkord: betaling, sjekk 

Relaterte artikler

Hente fakturabilag

Last ned fakturabilag I din kundeweb kan du blant sjekke status på din faktura, samt å laste ned...

Hente kreditnota

Last ned kreditnota I din kundeweb kan du blant sjekke status på din faktura, samt å laste ned...

EHF Fakturering

Hvordan skru av eller på EHF fakturering? I din kundeweb kan du skru av eller på muligheten for...

Betale med VIPPS eller kredittkort

Slik betaler du en faktura med VIPPS eller kredittkort Steg 1:Først logger du inn i kundewebben...