Hvordan sette på autosvar på eposten din

Autosvar på epost er kun tilgjengelig på Web30 og Web50 pakkene våre.

Slik skrur du på ett autosvar for en eller flere kontoer.

Steg 1:

Log på kontrollpanelet ditt.

Steg 2:

Trykk på "Automatiske Svarere" knappen

Automatisk svar knapp

Steg 3:

Trykk på "Legg til automatisk svarer"

legge til autosvar

Steg 4:

Fyll ut informasjon om det automatiske svaret. 

Tegnsett:  La det stå "utf-8"

Intervall: 24

E-post: Det som står foran @ i epostadressen din

Domene:  La ditt domenenavn stå

Fra: Skriv navnet ditt eller bedriften sitt navn

Emne:  Fyll ut hva emne i epost skal være (Jeg er på ferie f.eks)

Brødtekst: Innholdet i det automatiske svaret (Jeg er tilbake fra ferie i august f.eks)

Start/Stopp: Datoen hvor du vil at autosvar skal virke, ferieperioden din f.eks.

 

Steg 5:

Trykk Opprett

Opprett autosvar

fraværsmelding, out of office, automatisk

Relaterte artikler

Endre kontotype fra POP til IMAP

Hvordan endre kontotype fra POP til IMAP Skulle du ønske å endre kontotype fra POP til IMAP kan...

Endre passord eller reparere konto i Outlook

Hvordan endre passordet til epost i Outlook? Hvis du har endret passordet til epostaddressen din...

Epost i Gmail App

Hvordan sette opp epost i Gmail sin app på telefon Slik setter du eposten din til å vises i...

Hvor stor epost kan jeg sende

Hvor store eposter kan jeg sende? Du kan sende eposter som er opp til 50MB (megabyte) store hos...

Jeg får ikke logget inn i Webmail

Å lese epost i nettleseren gjøres fra Webmail Steg 1:Vær sikker på at du er på riktig sted.  For...